Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем запалка и ключ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
    Като тези на мигачите.
    Разглобих го крушките са от най- малките, не са като на мигачите
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Разглобих го крушките са от най- малките, не са като на мигачите
      Значи отбелязваме поредната неточност в юзер-манюала


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Разглобих го крушките са от най- малките, не са като на мигачите
        А има ли някаква философия при разглабянето или ?
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

        Comment


        • #19
          .Махаш тапичките, под тях ма болтчета които се развиват с инбус 2.5 мм. После хващаш пластмасата леко я повдигаш и внимателно дърпаш към теб. Когато я издърпаш откачаш кабела , взимаш го и разглобяване. Моето до сега не беше отваряно има един дунапрен, който разрязах по дължина за да разделя блока с крушките на две. Като го разделих включих го пак в кабела и натиснах спирачката да видя кои не светят. Не съм ги сменил защото крушките които имам са1,2 вата в понеделник ще търся 2,3 дано открия.
          Екотроник за какво беше черната кутийка под стопа ти знаеше?
          Last edited by lordliness; d.m.y г., 16:23.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Приемника на централното заключване ако не се лъжа
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Comment


            • #21
              Черната кутийка е приемника за дистанционното.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                .Махаш тапичките, под тях ма болтчета които се развиват с инбус 2.5 мм. После хващаш пластмасата леко я повдигаш и внимателно дърпаш към теб. Когато я издърпаш откачаш кабела , взимаш го и разглобяване. Моето до сега не беше отваряно има един дунапрен, който разрязах по дължина за да разделя блока с крушките на две. Като го разделих включих го пак в кабела и натиснах спирачката да видя кои не светят. Не съм ги сменил защото крушките които имам са1,2 вата в понеделник ще търся 2,3 дано открия.
                Екотроник за какво беше черната кутийка под стопа ти знаеше?
                Мерси колега, имам подозрение че една от тия крушки ми е изгоряла въпреки че на таблото нямам индикация та при първа възможност ще разглабям.
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Fr0sT Покажи съобщение
                  Мерси колега, имам подозрение че една от тия крушки ми е изгоряла въпреки че на таблото нямам индикация та при първа възможност ще разглабям.
                  Клюкарката "разбира", че дадена крушка е изгоряла по следния начин:

                  Когато определен консуматор (примерно крушка на габарит) не свети, защото просто не е включен, клюкарката подава ниско напрежение към въпросния консуматор. Това ниско напрежение е толкова ниско, че крушката не свети, но през нея протича малък ток и по наличието или отсъствието на този "ток на проверка" става става ясно дали крушката е здрава или не.
                  Всички консуматори, които клюкарката "следи" са разпределени в отделни токови кръгове. В такъв един токов кръг може да има повече от една крушка. Примерно 2. Ако едната от двете е изгоряла, клюкарката лесно установява това, защото контролният ток става 2 пъти по-малък от нормалния.
                  Когато в един токов кръг в който има няколко крушки, както е третият стоп, неработенето на една от всичките крушки води до незначително намаляване на контролния ток и клюкарката може да не го "усети".
                  Напрактика този способ се свежда до измерване на съпротивлението на определени консуматори.
                  Това е и причината заради която ако дадена крушка е с различна от предписаната мощност, то и съпротивлението и ще е различно а това може да се възприеме като проблем и съответно да се индикира на таблото.

                  Не знам дали успях да го обясня добре


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    А вероятно и тук инж. Тоци Бегали е предвидил варианти, щото например на моята откакто я имам не свети една от крушките на третия стоп, а чека не я хваща
                    ...
                    155 1,6 TS 16V `96
                    166 2,4 JTD `99
                    147 1,9 JTDm 8V `07

                    Comment


                    • #25
                      Искам да благодаря на Андро той ми каза , че болтчетата са с инбус, защото още да пробвам с какво се развиват, главите им са дълбоко и не се виждат, две крушки са близо 5 вата и сигурно ги хваща, когато ги сменя ще видим дали индикацията ще изгасне.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                        А вероятно и тук инж. Тоци Бегали е предвидил варианти, щото например на моята откакто я имам не свети една от крушките на третия стоп, а чека не я хваща
                        Това са недостатъците на аналоговата техника. Примерно ако някоя от крушките е с двойно по-висока мощност а пък друга е изгоряла, чекът колкото и прецизно да работи пак няма и теоретична възможност да я хване.

                        Най-вероятно с все по-широкото навлизане на CAN технологията, след някоя и друга година и крушките ще представляват интелигентни устройства. Тогава подобна диагностика няма да дава грешни индикации.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Клюкарката "разбира", че дадена крушка е изгоряла по следния начин:

                          Когато определен консуматор (примерно крушка на габарит) не свети, защото просто не е включен, клюкарката подава ниско напрежение към въпросния консуматор. Това ниско напрежение е толкова ниско, че крушката не свети, но през нея протича малък ток и по наличието или отсъствието на този "ток на проверка" става става ясно дали крушката е здрава или не.
                          Всички консуматори, които клюкарката "следи" са разпределени в отделни токови кръгове. В такъв един токов кръг може да има повече от една крушка. Примерно 2. Ако едната от двете е изгоряла, клюкарката лесно установява това, защото контролният ток става 2 пъти по-малък от нормалния.
                          Когато в един токов кръг в който има няколко крушки, както е третият стоп, неработенето на една от всичките крушки води до незначително намаляване на контролния ток и клюкарката може да не го "усети".
                          Напрактика този способ се свежда до измерване на съпротивлението на определени консуматори.
                          Това е и причината заради която ако дадена крушка е с различна от предписаната мощност, то и съпротивлението и ще е различно а това може да се възприеме като проблем и съответно да се индикира на таблото.

                          Не знам дали успях да го обясня добре
                          Да, това за меренето на консуматорите го знам, с изключение че ги мери на отделни кръгове. Като го разглобя третия стоп и видя какво е положението ще докладвам.
                          Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                          Comment


                          • #28
                            Проблема със запалката и заработването на радиото със завъртането на ключа без да се даде на контакт ще се реши със смяната на един бушон,не знам точно кой беше-от кутията с бушони под волана,двете неща са свързани,но запалката си е слабо място.Ако смениш бушона не ползвай запалката,защото пак ще ти даде на късо,поне при мен така става,а радиото ще си се оправи.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
                              А вероятно и тук инж. Тоци Бегали е предвидил варианти, щото например на моята откакто я имам не свети една от крушките на третия стоп, а чека не я хваща
                              При мен мисля че са две и чека не свети.
                              166 2.4JTD-00г.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Алфист11 Покажи съобщение
                                Проблема със запалката и заработването на радиото със завъртането на ключа без да се даде на контакт ще се реши със смяната на един бушон,не знам точно кой беше-от кутията с бушони под волана,двете неща са свързани,но запалката си е слабо място.Ако смениш бушона не ползвай запалката,защото пак ще ти даде на късо,поне при мен така става,а радиото ще си се оправи.
                                Бушонът е F7.
                                На втория ред, третия отляво надясно.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X